CDV ehk London

18:03

ehk aitab selle postituse edasi lükkamisest

kohal

hotelli koridor

aww

mulle meeldivad sinised uksed
toweris olid sellised hallid metallist loomakujud igalpool
sümboliseerisid seda aega, kui kuningale kingitud loomad seal elasid
maailma kõige kauem kestnud näitus
henry viii raudrüü
pennid

issi sundis pilti tegema

büroohoonete vahel purskkaevudes mängisid lihtsalt väikesed lapsed

chloe nägu bussi peal, jep
vähe sellest, et liiklus vastupidine oli, puud olid sinised
st pauli katedraal

kensingtoni palee
hyde park

ja inimesed lihtsalt elasid pargi sees oma pisikeses nunnus majas

buckinghami palee tagaplaanil, või mis

ja seal pargis olid leinapajud ju
oravatel polnud hooaeg

tsau, ma olen miley cyrus

henry viii isiklikult

madame tussaud
obviously lady gaga

no ma andekas

tasuta jäätis ei ole hea jäätis

käisime peaaegu greenwichis

käisime dinosauruseid vaatamas

t-rex, kes liigutas ja oli ns lahe

see üritab gepard olla

jahuputukad

üliülipalju koolibrisid, kellegi vana kunstiteos

mulle endiselt meeldivad sinised uksed

7.08
Kella nelja ajal istusime lennukisse. Maandusime kolm tundi hiljem Gatwicki lennujaamas. Seal pidime 2 tundi ootama, sest saime alles selleks ajaks kesklinna sõitvale marsale kohad. Seega jõudsime sinna alles üsna hilja, sättisime end hotelli sisse ning läksime jalutama. Tegime paarikvartalise tiiru, põikasime poodi ning ostsime juua. Mingi väga imelikku maitsega joogi ostsime, kui sellest pool otsas oli, siis saime aru, et tegu on kontsentraadiga, mida peaks veega lahjendama.

8.08
Hommikul vara üles, hommikusöögile. Pakuti röstsaia moosiga, praemuna, ube, mingit imelikku ülesoolatud sinki ja mingit vorstikest. Viimast ma ei proovinud ühelgi hommikul ning ütleme nii, et praemuna ei taha ka pikemat aega näha. Ostsime metroopiletid ja sõitsime Toweri juurde. Kümneks jõudsime sinna, kuulasime mingit ekskursiooni. See beefeater, kes giidiks oli, suutis reaalselt tund aega 300pealisele turistikarjale jutustada. Müts maha tema ees ja inglaste huumor harašo. Jalutasime seal veel ja veel ringi, käisime kroonijuveele ja värke vaatamas. Kõige kuulsamate ees oli reaalselt see liikuv lint, et uudistavatest inimestest troppi ei tekiks. Kui tower üle viskas, siis jalutasime üle Tower Bridge, et Thamesi teisele kaldale sööma minna. Kui üle jõudsime, siis tõsteti see keskmine osa just üles, sest üks purjekas sõitis läbi. Lähedalt oli suht imelik vaadata, kuidas sillapooled tõusid. Jalutasime siis mööda jõekallast, otsisime söögikohta. Jõudsime büroohoonete juurde. Parasjagu oli lõunapaus. Kõik pintsaklipslased istusid kuskil väljas, sõid. Ujumisriietes rüblikud siblisid nende vahel ringi, mängisid purskkaevudes. Väga veider vaatepilt. Lõpuks leidsime mingi pitsakoha. Nommisime ja siis jalutasime St. Pauli katedraali poole. Sisse ei läinud, sest sulgemiseni oli pool tundi ja me oleks selle aja lihtsalt järjekorras seisnud. Katedraali ees oli mingi austraalia kunstniku installatsioon, kes kõik puutüved siniseks oli võõbanud, et inimesed neid tähele paneks ja aru saaks, kui tähtsad on puud tänavapildis.
Vanemad pakkusid, et võiks tagasi hotelli jalutada. See oleks 7km olnud. Nad ise läksidki jala, aga ülejäänud sõitsid ikkagi metrooga tagasi. Õhtu veetsin puhkeruumis mahlamasina häälitsemist kuulates, sest seal oli wifi.

9.08
Sellest päevast eriti pilte pole, sest käisime poodlemas. pole ostetud kraami ka viitsind pildistada soz.
Läksime jala läbi Kensingtoni ja Hyde parki Oxford Streetile. TK Maxx, Primark, Forever21 ja raha otsas :D :D :D Käisime kuskil söömas ka vahepeal. Kõige odavam söögikoht terve tripi jooksul, kõige toitvam ja maitsvam söök ja parim teenindus. 7 naela ja taldrikutäis pastat, mmmm. Tagasi oli ka jala minek, seega hotellis lugesin veidi, ajasin emaga juttu, sest ta ei luband mul magama minna. Mingi hetk jõudsid poisid ka oma lõbustuspargist tagasi ehk ma võisin kerra tõmmata.

10.08
Esialgne plaan oli minna Buckinghami palee juurde vahtkonna vahetust vaatama, siis kahekordse bussiga ringi trippida ja seejärel loodusloo muuseumi minna. Vahetust vaatama ei jäänud, sest rahvast oli nii murdu, et sel polnud mõtet. Poole bussireisi pealt avastasime, et piletid on vale kuupäevaga kõik, ehk tulime bussilt maha, sõitsime metrooga Baker Streedile ja läksime vahakujusid vaatama. Järjekord oli megapikk, aga liikus üllatavalt kiirelt. Tundidepikkuse ootamise asemel saime 15 minutiga sisse.
Mingi astud liftist välja ja sind tõmmatakse kõrvale kui staari ja hakatakse intervjuud tegema. Lol, ma Miley Cyrus ja kuna ma tema lugudest ja lauludest midagi ei tea, siis sokkisin nii, et ise ka aru ei saanud, mida ma rääkisin ja siis see, kes küsimusi küsis oli ka sellise näoga, et lol, see vend küll inglise keelt ei oska. Igatahes kujud olid vahvad ja paar pilti tegin ka, aga mitte nende populaarsete vendadega. A, lol Pattinsoni ja Lautneriga oleks saanud teha, neil polnud peaaegu üldse järjekorda, aga twilight nii 2010.
Kõige huvitavam osa oli sõit läbi Inglismaa ajaloo. Loomulikult oli see ka hästi kiire ja põgus ja pilte ei saanud teha. Muuseumi lõpus näidati veel 4D multikat, kuidas spiderman ja ta sõbrad Londoni päästsid. Pritsiti vett ja lasti tuult ja löödi selga.
Peale muuseumis käimist sõitsime metrooga London Eye juurde. Seal jagati tasuta jäätist, a see ei maitsend üldse hästi. Sõitsime paadiga kuhugi Greenwichi kanti. Päris 0-is ei käinud, aga no käib ka. Siis käisime vist söömas. Uuesti pitsat ja seejärel London Eyele. Kui üleval olime, siis just loojus päike ja kõik oli ilus. Tegime veel paar õhtust pilti Milleniumi sillal ja siis hotelli. Wifi-aeg ja magama.

11.08
Kuna plaanid eelmisel hommikul muutusid, siis peale hommikusööki oli suund loodusloo muuseumi. Värava taha jõudes üllatas meid jälle mingi pikkpikk järjekord. Tasuta muuseum ja kultuurilembsed inimesed. Põhinäitus oli dinosaurused. Seal oli kõvasti rohkem rahvast kui ülejäänud muuseumis.Alguses jalutasid üle silla ning said mõlemal pool skelette uurida. Sildid-värgid nimede ja leiukohtade ja asjadega kõrval. Alumisel korrusel oli põhjalikum ja harivam osa. Toodi välja sarnasused erinevate dinosauruste rühmade ja tänapäeva loomaliikide vahel, analüüsiti leidude põhjal kõiki dinosauruste ehituse osasid alustades elunditest ja lõpetades nahaga. Dinosauruste osa lõpus oli türannosaurus rex, kes liikus ja nägi igat muud moodi ka ehtne välja. Jalutasime veel kiirelt läbi muu muuseumi ja siis sõitsime uuesti Oxford Streetile, sest poistele oli ka Primarkist asju vaja osta. Söömas käisime ka. Fish & chips ja kurguni täis. No seal sõin iga päev suht nii, et nüüd dieedil. Päeva lõpuks sõitsime veel parlamendihooneid ja Westminster Abbey't lähemalt vaatama. Suht nunnud.

12.08
Vara äratus, marsale, lennujaama, viimased ostud, lennukile ja Eesti :)
Pidasin terve selle aja kontsadel vastu, sest need ei mahtund kohvrisse ära, kuna vedasin endale Rie Krispiesid kaasa :D :D :D