CCCLXIX

23:59

ehk meil oli vaheaeg & kunagi oli floraga sõpruskohtumine ka

jep, mariann, vaata nõutu näoga palli

no selline värk, kui jalkalapsed peres
njomnomnomnomnombatman
hanna meisterdas jälle

see on see armastus

0 meiki ja ma polegi tont

madli oli vaimustuses
tsau soome, tere eesti, 1 kraad sooja, suvi

Kõige targem idee on seda postitust öösel kirjutama hakata. Mitte, et homme kool oleks või midagi. Magamine ongi mainstream.
Igatahes pühapäeval oli kaks tähtsat asja. Meil oli Floraga see mäng ja mu kutsa LONTU SAI 9AASTASEKS.
Esmaspäeval magasin pool päeva, siis pidin turbokoristuse tegema, sest issil oli sünnipäev ja meile tulid külalised. Sai normaalselt kooki süüa jälle ja mu Stina-Riin tuli ka siia. Mängisime loli veidi. Päeva geniaalseim lause oli raudselt: "söön kooki, et kortsud sirgeks saaks, suveks vormi."
Teisipäeval läksin õhtul millalgi Kristile külla. Tal see maailma parim tee ja kõige toredam koer. Muidu hoidsin Täpist eemale, aga üks hetk ta lihtsalt tuli ja ampsas mu küünarnukki ning suutis samal ajal pükstesse ja särgisappa auku tõmmata. Vaatasime mingit õudukat, kus naine oma vägistajaid tappis. Suht ok... No mina ei saa aru, miks ta üksi seal metsas üldse elada tahtis. Hommikul tulin koju sealt, koristasin tuba ja olin ns. Kuueks hiiule trenni. Meid oli jälle erakordselt palju. Lausa 9 vaprat trotsisid külma tuult. Halva ilma tõttu oli trenn lühem ka. Õhtul sain veel korra Evaga kokku ja siis pakkisin kodus.
Neljapäev oli see päev, kui ma suutsin hambaarsti üle lasta. Läksin poole kaheks linna, helistasin emale ja sian teada, et hambaarst pidi kell 12 olema. Sättisin end Madli poole siis. Tegime koos laevani aega parajaks. Mängisime lauamänge, ühele leiutasime pooleldi ise reeglid, sest ta ei viitsinud reegleid lõpuni lugeda. Kuue paiku olime laevas juba, sõime ja loksusime Soome poole. Hanna tuli sadamasse vastu, sõitsime rongiga tema juurde. Reede algne plaan oli selline, et Hanna-Stina oleks pidanud kooli minema ja me Maldiga shoppama. Tegelikult lasi Hanna kooli üle. Sõime ühe tubli hommikusöögi. Soomes nii hea leib... ja juust. Nii kahju, et kaasa ei saanud osta seda. Imede ime, jõin piima seal. Iga päev vähemalt klaas. See on minu kohta väga veider. Ma ei joo piima. Hanna sai nuriseda, et ma klaasi nõudsin. Olen kiiksuga ju. Mulle meeldib külmi jooke klaasist, kuumi tassist juua, muidu on veider.
Kolme paiku seadsime sammud kohaliku kaltsuka poole. Soomes on need veidi teistsugused, kui Eestis. Inimesed saavad oma vanu riideid müüa. Numbrite järgi on sellised riiulite vahed ära jagatud. Leidsime Madliga ilusa musta kleidi sealt. Ta sai paar asja veel, ma ühe salli. Poes on sallid meeletult kallid. Ühe riideriba eest ei peaks ju ometi 15 € või veel rohkemgi küsima. 3-4€ on normaalne hind. Sama käib mütside kohta. Toidupoest astusime ka läbi ja siis läksime bussile, et sõita kaubanduskeskusesse nimega Sello. See on vist selline kohalike sillimispaik. Seal nägime Hanna-Stina sõbrad ka ära. Poodidesse vaatasime ka, aga ma taaskord midagi väga ei leidnud. Ilusaid asju oli, aga tubli ma ei ostnud midagi, kinnitasin endale koguaeg, et mul pole seda tegelikult vaja. Väga meiega poodelda ei viitsitud, ostsime veel süüa ja sõitsime koju tagasi.
Laupäeval olime kodused, käisime korra toidupoes ainult, sest ma ju tahtsin leiba. Üks Hanna-Stina sõbrannadest, Krissu tuli ka sinna. Tahtsime filmi õhtut teha vist enda arvates, aga ei teinud. Näitasime üksteisele youtube'i hitte ning lõpuks otsustasime veidi pilte teha. Oh, kuidas oleks vaja korralikku kaamerat.
Hommikul oli vaja vara laevale trippida. Viisteist minutit enne sadamasse jõudmist tuli tark mõte, et võiks tekile minna.
Parim osa reisist oli raudselt see, et jalutasime sadamast Rotermanni kvartalisse ja läksime mulle teksaseid otsima. Kui Soome poodidest midagi ei leia, siis Eestis on küll ilusaid asju. Seda arvan vist ainult mina.
Kunagi jõudsin koju ka. Pühapäeval oli üldse tuju kuidagi megahea pool päeva. Nii soe ja hea oli, kevade tunne, linnud laulsid, lumi sulas, päike küttis. suviiiii